AAA Network

Asset Advisory Associates B.V. is founder en bestuurder van AAA Network B.V., een netwerk van bij AAA aangesloten associates en members die ingezet worden in opdrachten. De partners, associates en members komen regelmatig bij elkaar in netwerkbijeenkomsten en kennissessies.

Een platform

AAA Network biedt een platform van ervaren vastgoedprofessionals die in wisselende samenstelling, afhankelijk van het type vraagstuk, samen met opdrachtgevers vorm en inhoud geeft aan de uitdagingen van de toekomst. Los van dwingende structuren, procedures of bureaucratie. Met passie en een absolute focus op de essentie van waar het om moet gaan: waarde toevoegen en kennis delen op een manier die niet alleen leidt tot toekomstgerichte vastgoedoplossingen maar tot ook meer plezier en uitdaging in de het werk en de samenwerking met opdrachtgevers.

De kracht van ons netwerk

Back-up en klankbord

Opdrachten worden altijd in teamverband uitgevoerd waarbij de hoofduitvoerende altijd een back-up heeft die tevens als klankbord optreed.

Kennis delen

Binnen het platform wordt actief kennis gedeeld en in elkaar geïnvesteerd zodat een hoogwaardige kwaliteitsstandaard gewaarborgd is.

Multidisciplinaire opdrachten

Binnen het platform worden opdrachten geacquireerd en uitgevoerd. Dit betreft ook multidisciplinaire opdrachten die zelfstandig niet uitgevoerd kunnen worden.

Ontzorging en teamspirit

Administratieve processen worden uit handen genomen en er wordt een community geboden waarin deelnemers elkaar ontmoeten en samenwerken.